بالش مناسب برای پیشگیری از کمردرد و درد گردن

بالش مناسب و استاندارد

بالش مناسب گردن

بالش مناسب می تواند به سلامت گردن شما کمک نماید

هنگامی که می خواهید از کمر درد خلاص شوید بالش مناسب می تواند به کمک شما بیاید. انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد ، اما کلید اصلی یافتن نوع مناسب مورد نیاز شما است.

پشتیبانی کمر
بیشتر افرادی که کمردرد دارند بیشتر آن را در ناحیه کمر احساس می کنند. این یک ناحیه پیچیده از بدن است که تعدادی از مفاصل ، عضلات و دیسک های ستون فقرات در آن تعامل دارند. گاهی اوقات برای پزشکان مشکل است که دقیقاً منبع درد در ناحیه کمر را مشخص کنند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بسیاری از انواع کمر درد ناشی از انحنای نامناسب در ستون فقرات است. بالشهایی که پشتیبانی “کمری” دارند – به معنی آنهایی که فقط در قسمت پایین کمر قرار می دهید – ممکن است به حفظ شکل مناسب ستون فقرات کمک کند. این می تواند به برخی از افراد کمک کند تا درد خود را درمان کنند.

یک مطالعه در ژورنال علم فیزیوتراپی نشان می دهد که در افرادی که به مدت 2 هفته هر روز از بالش کمر استفاده می کنند ، درد آنها بسیار کمتر از افرادی است که این کار را نکرده اند. آنها همچنین  بهبود دامنه حرکت داشتند.

اگر زمان زیادی را صرف نشستن می کنید – چه پشت میز و چه در وسیله نقلیه – استفاده از بالش کمر برای حمایت از انحنای طبیعی پشت می تواند به شما کمک کند. یک بالش کوچک یا حتی یک حوله رول شده می تواند به شما کمک کند تا راحتی مورد نیاز شما را فراهم آورد.

بالش برش دار
یک بالش نسبتاً ضخیم – ضخامت یک قطر حدود 3.5 اینچ – برای نگه داشتن منحنی طبیعی ستون فقرات بهترین است. اما بسیاری از افراد می دانند که یک بالش ضخیم کمر  ناراحت کننده است زیرا پایین بدن را به جلو سوق می دهد.
هنگامی که کمردرد دارید ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بهترین وضعیت خوابیدن به پهلو است – با زانوهای خم شده. در این حالت ، اگر یک بالش بین زانوها قرار دهید می توانید به کاهش فشار و احساس راحتی برسید.

اگر ترجیح می دهید به پشت بخوابید ، یک بالش زیر زانوی خود قرار دهید. اگر روی شکم می خوابید ، یک بالش زیر لگن قرار دهید. این بالش ها می توانند به شما کمک کنند انحنای مناسب و درست ستون فقرات را حفظ کنید ، که می تواند درد کمر را تسکین داده و از آن جلوگیری کند.

بهترین بالش را برای خود انتخاب کنید
وقتی نوبت به بالش های کمر می رسد ، هیچ دلیل خوبی وجود ندارد که ثابت بودن یا نوع خاصی از مواد برای هر فرد بهتر جواب دهد. یافتن بالش مناسب کمی آزمون و خطا را می طلبد. اما تحقیقات نشان می دهد که مزایای این جستجو ارزش وقت و تلاش را دارد.

جهت مشاوره  می توانید با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست