لاغری و کاهش وزن چگونه با طب سوزنی و امبدینگ قابل انجام است؟

طب سوزنی چگونه به لاغری و کاهش وزن کمک می کند؟

لاغری و کاهش وزن

طب سوزنی و امبدینگ در کاهش وزن و داشتن اندامی متناسب به شما کمک می کنند.

برای دستیابی به لاغری و کاهش وزن معنی دار ، باید تغییراتی در سبک زندگی ایجاد شود و طب سوزنی می تواند به افراد مبتلا به این مشکل کمک کند. مردم اغلب نگران کمبود انرژی ، افزایش سطح استرس و مشکل در کنار آمدن با دردی هستند که می تواند هنگام شروع یک رژیم جدید ورزشی ایجاد شود. طب سوزنی برای کاهش وزن بسیار مفید است زیرا باعث افزایش سطح انرژی فرد می شود و این باعث می شود فرد تمایل به ورزش داشته باشد. همچنین دردی را که هنگام ورزش احساس می کنند تسکین می دهد. اگر شرایط متابولیکی وجود داشته باشد که منجر به افزایش وزن شود ، مفید است و متابولیسم بدن را افزایش می دهد ، ولع مصرف مواد غذایی را کاهش می دهد و گردش خون در سراسر بدن را بهبود می بخشد.
به طور خاص ، مشخص شده است که طب سوزنی با بسیج ذخیره انرژی ، باعث لاغری و کاهش سطح کلسترول می شود. مطالعات نشان داده است که افرادی که از طب سوزنی استفاده می کنند ، دو برابر بیشتر از افرادی که به تنهایی رژیم دارند ، وزن کم کرده اند. علاوه بر این ، کسانی که طب سوزنی دریافت می کنند میزان کلسترول کل ، تری گلیسیرید و کلسترول LDL خود را کاهش می دهند.
طب سوزنی به تنظیم خواب نیز کمک می کند و این برای کاهش وزن نیز مفید است. این به این دلیل است که الگوی خواب منظم بدن را در طول روز حفظ می کند ، به حفظ سبک زندگی متعادل کمک می کند و به متابولیسم امکان می دهد ریتمی متعادل و ثابت پیدا کند.

از چه نقاط طب سوزنی برای کاهش وزن استفاده می شود؟
وقتی از طب سوزنی برای درمان لاغری استفاده می شود ، به طور کلی از نقاط طب سوزنی در گوش هم برای کاهش وزن و هم برای سم زدایی کلی بدن استفاده می شود. همچنین علاوه بر نقاط گوش ، می توان از نقاط دیگر بدن نیز استفاده کرد. به همین دلیل است که بسیار مهم است که یک مشاوره دقیق با متخصص طب سوزنی خود داشته باشید. متخصص طب سوزنی برای تشخیص مشکلات گوارشی و همچنین اشتهای شما نیاز به دانستن عادات غذایی شما دارد. آنها همچنین پالس های شما را بررسی می کنند تا حالت انرژی کلی شما را تعیین کرده و حالت انرژی معده را اندازه گیری کنند. همچنین زبان از نظر ترک و پوششهای زرد یا سفید بررسی می شود. اینها سرنخی از وضعیت فرد و دلایل افزایش وزن را فراهم می کند.

لاغری با امبدینگ در طب سوزنی

در طب سوزنی که Acupuncture نامیده می شود روشی به نام acupuncture embedding وجود دارد. و ترجمه فارسی آن طب سوزنی نشانی است.
در این روش ،در واقع روی نقاط طب سوزنی موادی قرار می گیرد. اینها می توانند ویتامین، داروهای گیاهی، نخ کات گوت،و چربی‌سوزها باشند. این روش درمانی شاخه ای از طب سوزنی است ، اما تفاوت آن با طب سوزنی این است که سوزنی که در یک نقطه خاص وارد می شود پس از برداشتن اثر خود را از دست می دهد ، اما نخ یا ماده ای که در سوزن است در زیر پوست باقی می ماند. به این ترتیب می توان نقاط طب سوزنی را علاوه بر سوزن با مواد دیگری نیز تحریک کرد.

از آنجا که استفاده از سوزن در طب سوزنی موقتی و فوری است ، این روش درمانی با دوام و اثربخشی بیشتر می تواند کمک زیادی به بیمار کند. به عنوان مثال ، اگر فردی دچار درد پا است و هر هفته نمی تواند به مطب مراجعه کند ، این روش به او کمک می کند ، زیرا این نخ در مدت 4 هفته کار می کند و سپس توسط بدن جذب می شود. وقتی از نخ در محل سوزن در امبدینگ استفاده می شود ، گویی سوزن در بدن بیمار مانده است ، با این تفاوت که نمی توان سوزن را در داخل بدن بیمار نگه داشت زیرا باعث ایجاد عفونت می شود و بیمار را آزار می دهد.

در صورت داشتن هر سوالی درباره لاغری و کاهش وزن لطفاٌ با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس : جنت آباد مرکزی، بالاتر از ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک آینده، پلاک ۱۰۵، طبقه اول

تلفن : ۴۴۴۰۳۲۶۹ – ۴۴۴۷۳۰۶۳

موبایل : ۰۹۳۵۲۸۳۸۹۹۰

فهرست