طب سوزنی و مادر جدید

درد پس از زایمان
کمر درد ، درد در سراسر بدن ، درد لگن ، درد مفصل ، درد شکم.
افسردگی پس از زایمان
حدود 10٪ از زنان پس از تولد دچار افسردگی پس از زایمان می شوند که ممکن است از چند هفته تا چند ماه ادامه داشته باشد. علائم متداول شامل خستگی ، اشک ریختگی و احساس عدم توانایی در کنار آمدن با مادر شدن ، بی خوابی ، کم اشتهایی ، اضطراب و تحریک پذیری است. بسیاری از خانم ها طب سوزنی را یک تجربه آرامش بخش می دانند که ممکن است به تسکین برخی از این علائم کمک کند.
طب سوزنی برای درمان برخی از الگوهای اساسی است که طب سنتی چینی ممکن است شناسایی کند و در مطالعات بالینی در درمان افسردگی مفید واقع شده است (مامبر و همکاران ، 2004 ؛ وانگ و همکاران ، 2008). طب سوزنی در ترکیب با توصیه های رژیم غذایی و سبک زندگی و حمایت اعضای خانواده و متخصصان بهداشتی مانند پزشک عمومی و ویزیتور سلامتی در درمان افسردگی پس از تولد کمک می کند.
حفظ لوچیا
لوچیا ترشحات واژن پس از تولد است که شامل خون ، مخاط و بافت های جفت است. در یک خانم سالم پس از زایمان ، این ترشحات لوچیا تقریباً 4-6 هفته طول می کشد. اگر بیش از 6 هفته طول بکشد ، طب سوزنی می تواند به پایان دادن به آن کمک کند. در کره ، بسیاری از زنان پس از زایمان چای گیاهی طبیعی را امتحان می کنند تا ترشح لوچیا را تقویت کند و به او کمک می کند تا سریع بهبود یابد.
مشکلات تغذیه با شیر مادر مانند شیر کم یا ورم پستان
شیردهی کامل تا موفقیت آمیز موقعیت خوبی است و مامای شخصی شما می تواند با این کار مشاوره و پشتیبانی عالی به شما ارائه دهد. علی رغم این ، برخی از خانمها ، مانند کسانی که از دست دادن خون بیش از حد طبیعی ​​در هنگام زایمان داشته اند ، ممکن است با مشکل شیر شیر مواجه شوند.
در مطالعات نشان داده شده است که طب سوزنی در افزایش میزان شیر موثر است (وانگ و همکاران ، 2008) و گزینه ای بدون دارو را به زنان ارائه می دهد. طب سوزنی در درمان ورم پستان نیز موثر است.

تماس با ما

آدرس : جنت آباد مرکزی، بالاتر از ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک آینده، پلاک ۱۰۵، طبقه اول

تلفن : ۴۴۴۰۳۲۶۹ – ۴۴۴۷۳۰۶۳

موبایل : ۰۹۳۵۲۸۳۸۹۹۰

فهرست