طب سوزنی و باروری

درمان ناباروری با طب سوزنی و طب سنتی چینی به 2000 سال قبل برمی گردد. این تکنیک های قدیمی و آزمایش شده با زمان ، نرخ باروری را بهبود می بخشد و از کل بدن زن پشتیبانی می کند ، و از پتانسیل نامحدودی برای سلامتی ، بهبود و فرزندآوری برخوردار است.
یک مطالعه مهم که در مجله پزشکی باروری و نازایی منتشر شد نشان داد که طب سوزنی به طور چشمگیری احتمال باردار شدن را در صورت استفاده همراه با سایر تکنیک های کمک باروری بهبود می بخشد. محققان از مرکز پزشکی ویل کرنل در نیویورک مطالعات را بررسی کردند و نتیجه گرفتند که طب سوزنی به موارد زیر کمک می کند:
جریان خون را به رحم افزایش دهید ، این امر احتمال کاشت تخمک در دیواره رحم را بهبود می بخشد
اضطراب ، استرس و هورمون های ترشح شده در شرایط استرس زا را کاهش می دهد که می تواند باروری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد
هورمون ها و سیستم های غدد درون ریز تنظیم کننده تخمک گذاری ، به ویژه در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک ، را نرمال می کند
به طور مثبت بر محور هیپوتالاموس-هیپوفیز-تخمدان تأثیر می گذارد که نقشی اساسی در باروری دارد
چرخه قاعدگی را تنظیم می کند
در مطالعه ای که در مجله “تولید مثل بشر” منتشر شد ، از سونوگرافی برای ارزیابی جریان خون به رحم در طی درمان های طب سوزنی استفاده شد. این مطالعه نشان داد که جریان خون در طول درمان افزایش می یابد. به گفته دکتر نانسی اشنایدرمن ، “وقتی سوزن های طب سوزنی به درستی قرار داده شوند ، می تواند بر سیستم عصبی تأثیر بگذارد ، شما می توانید رحم را ساکت کرده و اجازه دهید خون جریان یابد.” آرامش رحم و افزایش جریان خون امکان کاشت موفقیت آمیز جنین درون پوشش رحم را فراهم می کند. مطالعه دیگری که در مجله پزشکی انگلیس منتشر شد نتیجه گیری شد که طب سوزنی را می توان به عنوان یک مکمل قابل توجه و مرتبط با لقاح آزمایشگاهی ارائه داد.
طب سوزنی می تواند با تأثیر بر کیفیت ، کمیت ، تعادل و جریان چی و خون ، توانایی باروری در زنان را افزایش دهند. وقتی چی یا انرژی حیاتی و خون به طور آزاد در سراسر بدن گردش می کند ، هر سلول ، بافت و اندامی به درستی تغذیه می شود و عملکرد خوبی دارد. وقتی این اتفاق می افتد ، سلامت و باروری زن افزایش می یابد.

تماس با ما

آدرس : جنت آباد مرکزی، بالاتر از ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک آینده، پلاک ۱۰۵، طبقه اول

تلفن : ۴۴۴۰۳۲۶۹ – ۴۴۴۷۳۰۶۳

موبایل : ۰۹۳۵۲۸۳۸۹۹۰

فهرست