اختلال کمبود توجه(ADD) چیست و چگونه درمان می شود؟

اختلال کمبود توجه(ADD) همچنین به عنوان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی( ADHD ) شناخته می شود. اختلال کمبود توجه یک اصطلاح آشنا و همچنین یک تشخیص است که روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. ADHD دارای چندین علائم طبقه بندی آن است. سه نوع ADHD وجود دارد که عبارتند از: بی توجهی ، توانایی کنترل واکنش های ضربه ای از نظر جسمی یا کلامی و بیش فعالی. افراد مبتلا به بیش فعالی ممکن است دارای یک یا همه این ویژگی ها باشند.

اختلال کمبود توجه
ADHD به طور مشخص قبل از 7 سالگی تشخیص داده می شود. دربیشتر کودکان علائم با رشد از بین می رود اما برخی از بزرگسالان هستند که این علائم را در طول زندگی خود ادامه می دهند. این علائم می تواند پیروی از دستورالعمل ها ، یادگیری در یک محیط ساختاریافته ، تمرکز روی یک کار یا رفتار تکانشی را در محیط های اجتماعی مشکل ساز کند یا به عنوان یک رفتار نادرست مشکل ایجاد کند. برای والدین ، ​​تشخیص ADD / ADHD توسط کودک ممکن است دشوار و گیج کننده باشد.
هیچ کس نمی خواهد کودک 5 ساله خود را درمان کند و کمتر می تواند واکنش خود را نسبت به داروهای جدید مرتب کند یا عوارض جانبی را کنترل کند. مسیر تشخیص اغلب دشوار است و رفع علائم نیز به همان اندازه دشوار است. راه حل های طبیعی برای مهار علائم ADD / ADHD و کمک به کودک در حال رشد به روشی سالم و شاد ، اغلب برای والدین شناخته نشده است.
طب شرقی ترکیبی از طب سوزنی گوش (طب سوزنی گوش) و داروهای گیاهی را برای کاهش بیش فعالی و همچنین بهبود تمرکز و تمرکز ارائه می دهد. در طب شرقی علائم ADD / ADHD در نتیجه اختلال در ذهن / شن / روح است. تحریک می تواند نتیجه کمبود مواد مغذی یا خون باشد که از ذهن پشتیبانی می کند یا گرما / بلغم مانع ذهن می شود. به نظر می رسد غیرمعمول این است ، علت آن طبق پزشکی شرقی می تواند ترکیبی از ژنتیک و متابولیسم فردی کودک باشد. بنابراین بهترین روش درمان ترکیبی از توصیه های رژیم غذایی جداگانه همراه با داروهای گیاهی و طب سوزنی است. آنها در کنار هم می توانند اطمینان حاصل کنند که ذهن پرورش یافته و جریان انرژی درون بدن برقرار می شود. این روش درمانی ملایم و مختص کودک و علائم خاص آن است.
در ارزیابی کودک شما مهم است که علائم در چندین محل مانند خانه و مدرسه / مهد کودک وجود داشته باشد. یک تشخیص صحیح باید توسط یک متخصص روانپزشکی انجام شود و به عنوان والدین هرگز نباید از پرسیدن سوال یا جستجوی چندین نظر ترس داشته باشید. و به یاد داشته باشید که طب جایگزین می تواند دست به دست هم داده و با نظر پزشک معالج شما واقعاً خوب عمل کند.

درصورت داشتن هرگونه سوالی لطفاً با ما تماس بگیرید