چرا دما در زیر شکم خیلی مهم است

من مطمئن هستم که شما با تصویر رحم آشنا هستید و می دانید جریان خون روی رحم تأثیر زیادی دارد. با این حال ، اگر بگویم که درجه حرارت در شکم پایین رحم را تحت تأثیر قرار می دهد ، ممکن است شک کنید. در حقیقت ، مادران کره ای همیشه به دخترشان می گویند “روی زمین سرد ننشین.” ، “تمام مدت جوراب بپوش.” ، “لباس خیلی نازک نپوش”. یک روز سرد است “. البته ، دختران مدام آن را نادیده می گیرند. به هر حال ، سنت آنها به آنها یاد داده است که شکم (رحم) را گرم نگه دارند. منطقی است یا علمی؟ بیایید تصویر بعدی را ببینیم.

 

شما می توانید رحم و تخمدان را ببینید. سپس ، بیایید به اطراف رحم نگاه کنیم. مایع سروزی را می بینید که درخشان است. بله ، قبل از باز کردن حفره لگن ، مایعات سروز زیادی وجود داشت. در این مرحله ، باید یک سوال بپرسیم. آیا میدان اطراف رحم مانند غشای سروز و مایعات و چربی در رحم تأثیرگذار است یا خیر؟ اگر این زمینه روی جسم رحم تأثیر بگذارد ، چه چیزی روی این زمینه تأثیر می گذارد؟

بیایید به کلاس زیست شناسی و فیزیک دبیرستان برگردیم. قسمت اعظم بدن از آب ، چربی و پروتئین تشکیل شده است. این مخلوط آب ، چربی و پروتئین تحت تأثیر دما ، فشار و رطوبت قرار دارد.

بله ، رحم ، خود ش ممکن است تحت تأثیر دما قرار نگیرد. با این حال ، زمینه ، مانند غشاء سروز و مایع و چربی ، به طور قابل توجهی تحت تأثیر دما قرار می گیرند. هنگامی که زمینه تغییر می کند بر جسم رحم تأثیر می گذارد.

در اینجا یک نوع معمولی از بیمار وجود دارد که سرما رحم را تحت تأثیر قرار داده است .

چگونه می توان خود به خود رحم را گرم کرد.
1. بمدت طولانی یا به دفعات روی زمین یا صندلی های سرد و مرطوب ننشینید.
2. در ناحیه پا ، معده و کمر گرم باشید. لباسی بپوشید که ناف و پشت آن را بپوشاند. در هوای سرد جوراب یا جوراب و کفش بپوشید.
3. در دوره قاعدگی شنا نکنید.
4. لباس را پس از خیس شدن در زیر باران در اسرع وقت عوض کنید.
5. قبل از بیرون رفتن از خانه ، موهای خود را خشک کنید.
6. سعی کنید از نوشیدنی های سرد ، آب سرد و خوردن غذای منجمد مخصوصاً در دوره قاعدگی استفاده نکنید. (از نوشیدنی های سرد با معده خالی خودداری کنید.)
7. در صورت کمبود انرژی در بدن( یانگ )با سرماخوردگی ، درمان مناسب را انجام دهید. (علائم این نوع بدن: گرما را دوست دارد و از سرما خوشش نمی آید، سردی پا و دست ، درد در زانو به دلیل سرما ، کمبود انرژی ، افسردگی و رنگ پریدگی صورت وجود دارد)

تماس با ما

آدرس : جنت آباد مرکزی، بالاتر از ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک آینده، پلاک ۱۰۵، طبقه اول

تلفن : ۴۴۴۰۳۲۶۹ – ۴۴۴۷۳۰۶۳

موبایل : ۰۹۳۵۲۸۳۸۹۹۰

فهرست