طرح درمان و هزینه

برنامه درمان و  هزینه
هر طرح درمانی برای طب سوزنی برای پاسخگویی به نیازهای فرد بیمار تنظیم می شود. یکی از موضوعاتی که در سناریوهای مختلف به تصویر کشیده شده در زیر معمول است ، نیاز به شروع طب سوزنی قبل از ماه درمان کمک باروری است. تخمک ها بلوغ خود را 90 روز قبل از انتخاب برای تخمک گذاری آغاز می کنند بنابراین در این 3 ماه است که می تواند سلامت آنها را تحت تأثیر قرار دهد. توصیه می شود 2-3 ماه قبل از IVF یا چرخه دارویی مشاوره داشته باشید تا رژیم غذایی ، سبک زندگی و تغییرات ورزشی از قبل انجام شود و بدن بتواند زمینه ای برای یک باروری سالم و متعادل ایجاد کند.
درمان طبیعی باروری
از طب سوزنی می توان به عنوان یک رویکرد طبیعی برای باروری بدون استفاده از مداخلات طب مدرن استفاده کرد. پس از مشاوره اولیه ، برنامه درمان طب سوزنی طراحی می شود. یک دوره درمانی طبیعی 3-6 ماه طول می کشد و بر اصلاح هرگونه عدم تعادل تخمک گذاری یا مشکلات تولیدمثلی مانند کیست ، فیبروم یا آندومتریوز متمرکز است. به طور کلی از داروهای گیاهی برای کمک به این فرآیند استفاده می شود. ترجیح داده می شود که هر دو شریک زندگی درمان شوند ، زیرا بیشتر مسائل مربوط به باروری فقط در مرد فقط در زن وجود ندارد. مشکلات باروری مردان مانند کم شماری ، تحرک کم یا ریخت شناسی ضعیف را می توان از طریق رژیم غذایی و اصلاح سبک زندگی و همچنین طب سوزنی منظم برای تعادل هورمون ها و تقویت باروری درمان کرد.
طب سوزنی با درمان باروری طب غربی
طب سوزنی قبل و در طی مرحله درمان دارویی IVF
این برنامه درمانی بر اساس پروتکل های مورد استفاده در آزمایشات بالینی است که افزایش خون رسانی به رحم و تخمدان را نشان می دهد (مرجع) و تنظیم مفیدی از هورمون ها که ممکن است برای رشد و کاشت فولیکول مهم باشد (مرجع). در این آزمایشات نیز افزایش قابل توجهی در میزان بارداری گزارش شده است.
برنامه:
2 درمان در هفته به مدت 4 هفته (بهینه) به علاوه درمان در زمان انتقال جنین.
طب سوزنی در روز انتقال جنین
این روشهای درمانی مبتنی بر پروتکلهای مورد استفاده در آزمایشهای بالینی است که نشان از افزایش نرخ حاملگی در برخی از گروههای زنان (کسانی که نرخ حاملگی مورد انتظار برای آنها 30٪ یا کمتر بود) دارد.
برنامه:
الف) قبل یا بعد از انتقال – یک درمان
ب) قبل و بعد از انتقال – دو درمان
درمان روز قبل یا روز انتقال جنین برای از بین بردن انقباضات لوله رحمی و رحم و ایجاد آرامش عمومی. درمان در محل در کلینیک باروری چه قبل و چه بعد از انتقال جنین در مطالعه ای نشان داده است که میزان موفقیت را 40٪ بهبود می بخشد. این روشهای درمانی برای یک مطالعه طراحی شده اند و لزوماً درست نیست که طب سوزنی باید مستقیماً قبل و بعد از انتقال باشد تا اثر مطلوبی داشته باشد. فواید طب سوزنی برای ساعت ها و روزهای بیشتر از زمان درمان و جلسات روز قبل یا روز تزریق به همان اندازه مفید به نظر می رسد. ما می توانیم گفتگو کنیم که بهترین انتخاب برای پرونده شما چیست.
طب سوزنی در هر مرحله از چرخه IVF
با استفاده از طب سوزنی می توان عوارض جانبی را که ممکن است تجربه کنید کنترل کرده و اضطراب را کاهش داد. این پروتکل های درمانی بر اساس تجربه بالینی بسیاری از متخصصان طب سوزنی و بیماران آنها ساخته شده اند. کاهش خستگی ، بدخلقی ، تورم و ناراحتی شکم و سایر عوارض جانبی توسط بسیاری از زنان که در طی چرخه IVF خود از طب سوزنی استفاده می کنند ، گزارش شده است. علاوه بر این ، زنان احساس آرامش و کنترل بیشتر اضطراب را دارند (مرجع). درمان طب سوزنی برای هر بیمار متفاوت خواهد بود و به علائم شما بستگی دارد. این روش های درمانی را می توان با برنامه 2 فوق ترکیب کرد.
برنامه:
1 – 2 درمان در هفته در صورت لزوم
طب سوزنی بعد از جمع آوری تخمک
به بیماران IVF توصیه می شود پس از جمع آوری تخمک ، برای کاهش هرگونه ضربه یا خونریزی بافتی در محل طب سوزنی ، به آماده سازی محیطی آرام برای رسیده شدن جنین کمک کنند. این روش درمانی را می توان با برنامه 2 یا 3 فوق ترکیب کرد.
برنامه:
1 درمان فقط بعد از عمل یا طی 2 روز بعد.
طب سوزنی برای انتقال جنین منجمد ، با دارو یا بدون دارو
این روشهای درمانی مشابه آنچه در جدول 2 استفاده شده است ، طراحی شده برای افزایش جریان خون در رحم و بهبود میزان کاشت و بارداری است.

برنامه:
2 درمان در هفته به مدت 2 – 4 هفته قبل از انتقال جنین به علاوه درمان در روز انتقال
آماده شدن برای زایمان
نشان داده شده است که درمان طب سوزنی در 4 هفته قبل از موعد زایمان باعث کاهش میزان القای پزشکی و سزارین اضطراری می شود. همچنین نشان داده شده است که این امر باعث تشویق رسیده شدن دهانه رحم و کوتاه شدن زمان زایمان می شود.
برنامه:
از هفته 36 بارداری هفته ای 1 بار درمان

درمان مردان برای IVF
طب سوزنی برای مورفولوژی و تحرک ضعیف اسپرم
این روشهای درمانی بر اساس پروتکلهای مورد استفاده در آزمایشهای بالینی است که افزایش تحرک اسپرم و کاهش فرمهای غیرطبیعی بعد از دوره طب سوزنی را نشان می دهد (مرجع).
برنامه:

هفته ای 2 بار در 5 تا 6 هفته قبل از IVF

طب سوزنی برای کاندیداهای TESE (استخراج اسپرم بیضه)
این روشهای درمانی براساس پروتکلهای مورد استفاده در آزمایشات بالینی است که درمورد مردانی که مایع منی آنها اسپرم ندارد و به عنوان بخشی از روشهای IVF به بیوپسی بیضه نیاز دارند ، انجام می شود. این آزمایش نشان داد که تولید نطفه ، به راحتی در منی قابل تشخیص است ، در نیمی از مردان تحت درمان با طب سوزنی رخ داده است. این اسپرم ها سپس می توانند در چرخه های IVF / ICSI استفاده شوند و از TESE اجتناب شود (مرجع).
برنامه:
هفته ای 2 بار در 5 تا 6 هفته قبل از IVF

طب سوزنی در روز اهدای اسپرم
گاهی اوقات فشار برای تولید نمونه اسپرم در روز جمع آوری تخمک می تواند برای ایجاد مشکل کافی باشد . طب سوزنی اضطراب را کاهش می دهد و می تواند جریان خون را در ناحیه دستگاه تناسلی افزایش دهد.
برنامه:
1 درمان قبل از اهدای اسپرم

قبل و بعد از IVF
اگر تعدادی چرخه IVF ناموفق داشته اید ، ممکن است بخواهید قبل از اقدام مجدد به IVF ، استفاده از داروهای سنتی طب شرقی را برای تقویت سلامت باروری در نظر بگیرید. یا اگر آخر جاده IVF رسیده اید، ممکن است داروی طب شرقی روش دیگری برای درمان ناباروری در اختیار شما قرار دهد.

برخی از شما ممکن است از ابتدا روش طب شرقی برای درمان ناباروری را امتحان کنید و IVF را برای آخر ذخیره کنید. اگر لوله های رحمی سالم داشته باشید و نطفه سالم باشد ، این روش مناسب است (مگر اینکه درمان اسپرم نیز دنبال شود).

یک متخصص با تجربه در طب شرقی و ناباروری تشخیص دقیق داده و برنامه درمانی مناسب را تدوین می کند.

هزینه
درمان طب سوزنی در هر جلسه: 90 هزار تومان (همان هزینه منظم طب سوزنی)
بسته طب سوزنی 10 جلسه ای: 800 هزار تومان (همان بسته معمولی 10 جلسه ای)

* ما تصدیق می کنیم که برخی از کلینیک های طب سوزنی برای برخی از درمان ها هزینه بیشتری از ما دریافت می کنند. با این حال ، ما دلیلی برای دریافت هزینه بیشتر برای بیماران باروری نسبت به بیماران عادی نمی یابیم. هیچ نقطه جادویی برای باروری وجود ندارد. ما با قلب خود درمان می کنیم و طرفدار گوش دادن با دقت به بیماران خود هستیم چون نیاز داریم تا یک دوره درمانی دقیق را پیدا کنیم.

تماس با ما

آدرس : جنت آباد مرکزی، بالاتر از ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک آینده، پلاک ۱۰۵، طبقه اول

تلفن : ۴۴۴۰۳۲۶۹ – ۴۴۴۷۳۰۶۳

موبایل : ۰۹۳۵۲۸۳۸۹۹۰

فهرست