سرما خوردگی و انفلوانزا

حقیقت
پزشکان در چین باستان فقط تا زمانی که بیمارانشان سالم بودند دستمزد می گرفتند. به محض اینکه بیمارمی شد ، پرداخت به پزشک متوقف می شد. طب شرقی تأکید فوق العاده ای بر جنبه پیشگیری طب دارد.

فصل عفونتهای ویروسی پیش روی ماست. با ترس اخیر از  بیماری کرونا، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که بدانیم چگونه در این مدت از خود مراقبت کنیم. همه ما می دانیم که ورزش ، هوای تازه و غذاهای کامل از عوامل اساسی در حمایت از سیستم ایمنی بدن ما هستند ، اما آیا می دانید طب سوزنی همچنین می تواند ابزاری در مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا باشد؟ طب سوزنی و طب شرقی می توانند منبعی ارزشمند در پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا باشند و همچنین می توانند به ما کمک کنند تا به سرعت از آنها بهبود یابیم. جهت افزایش ایمنی دربرابر کرونا نیز طب سوزنی بسیارکمک کننده است ولی رعایت پروتکل های بهداشتی در مورد کرونا بسیار موثرتر است.

یشگیری
برای پیشگیری از بروز سرماخوردگی و آنفلوانزا به طور کلی یا جلوگیری از عفونت های کامل می توان از طب سوزنی استفاده کرد. مشخص شده است که طب سوزنی در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. اگر به متخصص طب سوزنی مراجعه نکرده اید و احساس سلامتی نسبتاً خوبی دارید ، توصیه می شود ماهانه یکبار برای طب سوزنی در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا برای تقویت ایمنی خود حاضر شوید. اگر به خصوص در ماه های زمستان مستعد ابتلا به عفونت هستید ، ممکن است بخواهید ماهانه دو یا سه بار برای طب سوزنی بیایید تا بیمار نشوید. طب گیاهی چینی برای تکمیل سیستم ایمنی بدن در بین روش های درمانی استفاده می شود به طوری که به طور روزانه بدن شما در برابر عفونت تقویت می شود. هنگامی که افراد اطراف شما بیمار می شوند ، در حالی که شما از درمان های طب سوزنی استفاده می کنید ، بدن شما بهتر قادر به مقابله با بیماری ها بوده و سالم می ماند.

رفتار
اگر اتفاقاً دچار سرماخوردگی یا آنفولانزا شوید ، طب سوزنی و گیاهان دارویی می توانند به کاهش شدت و تسریع در بهبود بیماری کمک کنند. اگر در اولین علائم سرماخوردگی و آنفولانزا مانند لرز ، خستگی ، بدن درد یا گلو درد به پزشک طب سوزنی مراجعه کردید ، می توانید از طب سوزنی و گیاهاندارویی برای ترمیم ایمنی و مبارزه با علائم استفاده کنید تا بدن بتواند با عفونت مقابله کند. همچنین ، اگر بیماری طولانی است ، درمان های مکرر (هفته ای دو بار به مدت یک یا دو هفته) به جلوگیری از عفونت مجدد و تقویت سیستم ایمنی کمک می کند تا در نهایت بتوانید از سرماخوردگی یا آنفولانزا عبور کنید.

بهبود
در طب سوزنی رایج است که امکان بهبودی از بیماری و تقویت آن وجود دارد. استفاده از طب سوزنی و گیاهان دارویی در مرحله بهبودی عفونت روش خوبی برای اطمینان از این است که شما کاملاً از عفونت گذشته اید و سیستم ایمنی بدن شما سالم و آماده است تا بیماری بعدی را که به خانه شما راه می یابد ، دفع کند. دو یا سه درمان هفتگی پس از بیماری ، به شما کمک می کند تا تعادل در سیستم های ایمنی ، تنفسی و گوارشی شما برقرار شود. علائمی مانند سرفه طولانی مدت ، بلغم ، یا اختلال در از رهایی از بیماری شکایت های رایج پس از قطع آنفولانزا است. طب سوزنی و درمان گیاهی به رفع بیماری و از بین بردن علائم طولانی مدت کمک می کند.

مزایای یک گزینه جایگزین
طب شرقی برای درمان بسیاری از بیماری های مختلف ساخته شده است ، اما هنگامی که پزشکان شروع به بررسی خاص عفونت های ویروسی و باکتریایی کردند ، پیشرفت خاصی در تاریخ پزشکی آن ایجاد شد. اکنون ، حکمت باستانی طب شرقی با آنچه متخصصان طب سوزنی مدرن در مورد عفونت های ویروسی مانند آنفولانزا می دانند ، ترکیب شده است. در این مقوله استفاده از طب سوزنی و گیاهان دارویی برای جلوگیری از عفونت هرگز مناسب نبوده است.