تکنیک میکرو نیدلینگ MTS

منشا تکنیک میکرونیدلینگ (MTS)
سوزن هفت ستاره (سوزن شکوفه آلو)
کاربرد سوزن درمانی “هفت ستاره” بیش از 1000 سال سابقه دارد. قدیمی ها نام سوزن “هفت ستاره” را به پنج سوزن که به صورت شکوفه آلو و سوزن “هفت ستاره” به بسته هفت سوزن متصل شده اند ، داده اند. این کار می تواند احتقان و درد را در عضله سطحی برطرف کند. همچنین به عنوان ‘سوزن پوستی’ شناخته می شود. به طور کلی ، به آن سوزن “شکوفه آلو” یا “سوزن هفت ستاره” گفته می شود. در طب سوزنی زیبایی استفاده می شود.
چکش پوستی می تواند به کاهش علائم ناخواسته صورت ، مانند چین و چروک ، اسکار ، منافذ باز پوست ، رگهای خونی قابل مشاهده یا تغییر رنگ کمک کند. اگر همراه با یک دوره طب سوزنی در لیفت صورت غیر جراحی استفاده شود ، نتایج افزایش می یابد.
جریان خون را به میزان زیادی در منطقه افزایش می دهد و همچنین تولید کلاژن را جهت کاهش چین و چروک افزایش می دهد.
چگونه کمک می کند؟
به خصوص برای درد مزمن در عضلاتی که به ماساژ یا طب سوزنی پاسخ نمی دهند ، بسیار مثر است.
سایر موارد استفاده برای فلج پس از سکته مغزی ، فلج مغزی و ریزش مو است.
این کار می تواند از طریق ضربه زدن به پوست سر شما با یک سوزن شکوفه 7 ستاره که باعث تحریک جریان خون در پوست سر شما می شود ، به درمان ریزش مو کمک کند.
انواع مختلف MTS
1. غلتک MTS
2. AMTS

عوارض جانبی MTS
جامعه پزشکی به طور کلی میکرو نیدلینگ را ایمن و موثر می داند ، اما هنوز هم خطرات زیادی وجود دارد.
خطر اصلی تحریک پوست پس از عمل است. سایر عوارض جانبی می تواند شامل موارد زیر باشد:
تورم
ناراحتی در سایت
سرخی
کبودی
خشکی
پوسته پوسته شدن پوست
خونریزی یک واکنش غیرمعمول در برابر میکروسوزن است ، اگرچه ممکن است بعد از یک درمان عمیق تر ، این احتمال وجود داشته باشد.
همچنین خونریزی ممکن است برای افرادی که دارای اختلالات خونریزی هستند و یا داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند خطر بیشتری داشته باشد. مهم است که این اطلاعات را قبل از دریافت این روش درمانی برای پزشک فاش کنید.

همچنین خطر عوارض جانبی جدی تر وجود دارد ، از جمله:

تغییر رنگدانه پوست
واکنش به داروهای معمولی که در طول درمان استفاده می شود
برخی از دستگاه ها خطرات اضافی دارند. آنهایی که از انرژی یا گرما استفاده می کنند می توانند احتمال سوختگی را افزایش دهند.

سرانجام ، برخی افراد کاندیدای درمان میکرو نیدلینگ نیستند ، از جمله افرادی که دارای یکی از موارد زیر می باشند:

یک عفونت فعال پوست
آکنه فعال
اسکار کلوئیدی

مراقبت در منزل
ضد آفتاب را به درستی بمالید
سعی کنید در صورت امکان از محصولات آرایشی کاربردی (مانند مرطوب کننده ، ضد پیری و غیره) استفاده کنید
اگر التهاب دارید از کرم آنتی بیوتیک استفاده کنید
سعی کنید از نوشیدن الکل و سیگار خودداری کنید