آسیبهای ورزشی قابل درمان با طب سوزنی چه هستند؟

آسیب های ورزشی پا

آسیبهای ورزشی پا شامل: آسیب دیدگی پا ، ورم مفصل کف پا ، درد پاشنه ، پینه پا ، کشیدگی فاسیای کف پا ، شکستگی های متاتارس ، سندرم مورتون ، متاتارس دردناک، پیچ خوردگی انگشت پا، سندرم تونل تارسال ، بورسیت تاندون آشیل ، پیچ خوردگی مفصل میانی انگشت پا و …
ساق پا ، ساق پا و مچ پا درد
پیچ خوردگی مچ پا ، مچ پای شکسته ، آتل ساق پا ، کشیدگی ماهیچه ساق پا ، پارگی تاندون آشیل ، آسیب تاندون آشیل ، بیماری Sever ، سندرم محفظه قدامی ،آسیب تاندون پروونئال ، گرفتگی عضله

آسیب های ورزشی مچ پا

درمان آسیب های ورزشی مچ پا در کلینیک درد دکتر عسگری

آسیب های زانو

درمان آسیب های زانو در کلینیک درد دکتر عسگری

آسیبهای ورزشی زانو : زانو درد ، سندرم درد کشکک ، آسیب رباط صلیبی قدامی ، سندرم باند الیوتیبیال ، زانوی پرشی ، بیماری اسگود شلاترز ، آسیب رباط صلیبی خلفی ، آسیب غضروف مینیسک داخلی ، آسیب رباط داخلی ، آرتروز ، زانوی خدمتکار خانه ، آسیب غضروف مفصلی ، التهاب تاندون چهار سر ران ، کیست نانوایان ، عمل جراحی زانو
آسیب های ران

آسیب های ورزشی ران

درمان آسیب های ورزشی ران در کلینیک درد دکتر عسگری

آسیبهای ورزشی ران:  کشیدگی همسترینگ ، همسترینگ تنگ ، آسیب تاندون با منشا همسترینگ ، کشیدگی عضله چهار سر ران ، کوفتگی عضله چهار سر ران ، میوزیت استخوانی شونده ، پارگی رکتوس فمور ، شکستگی استرس استخوان ران
آسیب های دیگر ران
کشیدگی کشاله ران ، التهاب کشاله ران گیلمورس عضلات کشاله ران ، فتق ، اوستئیت استخوان شرمگاهی ، بورسیت مفصل ران ، پارگی لگن
آسیب های باسن
سندرم پیریفورمیس ، سیاتیک ، درد مفصل خاجی لگنچه ای ، درد میوفاشیال و نقاط ماشه ای ، بورسیت ایسیوگلوتئال
کمردرد

آسیبهای ورزشی کمر در کلینیک دکتر عسگری

کمردرد ، لومباگو ، اسکولیوز ، سیاتیک ، درد مفصل بین خارهای ستون فقرات(مفصل فاست) ، کشیدگی عضلات ، لغزش دیسک
درد پشت و گردن
گردن درد ، حرکت شلاقی گردن ، سندرم های وضعیت گردن ، بیماری شورمان
آسیبهای سر
صدمات صورت ، ضربه مغزی ، سردرد
آسیب های قفسه سینه و شکم
آسیبهای ورزشی قفسه سینه و شکم: کشیدگی شکمی ، فتق ، شکستگی دنده ها ، درد در پستان ، پیچ خوردگی مفصل استرونوکلایکولار ، درد ارجاع شده از ستون فقرات قفسه سینه ، کوستوکندریت / سندرم تییتز ، شکستگی استرسی در دنده ها
آسیب دیدگی شانه
آسیبهای ورزشی شانه: درد شانه ، آسیب روتاتور کاف ، دررفتگی شانه ، سندرم گیرافتادگی ، شکستگی کلاویکول ، آسیب دیدگی مفصل آکرومیوکلاویکل ، شانه منجمد ، التهاب سر بلند عضله دو سر ، کتف بالدار
آسیب های آرنج
آرنج تنیس ، آرنج گلف ، پارگی تاندون عضله سه سر ، آسیب دیدگی بیش از حد ، آرنج دانشجویان
آسیبهای مچ دست و دست
بورسیت مچ دست ، سندرم تونل کارپ ، صدمات کششی تکراری ، شکستگی اسکافوئید ، شکستگی متاکارپال ، رگ به رگ شدن انگشت شست ، تنوسینوویت دکوروین

در صورت داشتن هرگونه سوالی لطفا با ما تماس بگیرید.